سپاه نیوز: حجت الاسلام والمسلمین گندمی اظهار داشت: مردم در حماسه نهم دی هوشیار عمل کردند.

سپاه نیوز: حجت الاسلام والمسلمین گندمی اظهار داشت: مردم در حماسه نهم دی هوشیار عمل کردند.

سپاه نیوز: حجت الاسلام والمسلمین گندمی اظهار داشت: مردم در حماسه نهم دی هوشیار عمل کردند.
کد خبر: ۵۰۴۶
يکشنبه ۱۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۲

 به گزارش سپاه نیوز؛ حجت الاسلام والمسلمین علی گندمی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه الغدیر استان یزد در مراسم گرامیداشت نهم دی ماه در جمع مردم هرات اظهار داشت: حضور به‌موقع مردم در حماسه ۹ دی مرگ فتنه ۸۸ را رقم زد و در واقع پیروز این میدان مردم بودند.

حجت الاسلام والمسلمین گندمی گفت: حماسه نهم دی‌ماه برای دشمنان خارجی و برخی خواص بی بصیرت در کشور درس عبرت شد.

وی در ادامه به مبحث و نقش انقلاب اسلامی اشاره و افزود: وقتی میگوییم انقلاب اسلامی فقط انقلابی عمل کردن باید مد نظر قرار گیرد.

حجت الاسلام والمسلمین گندمی ادامه داد: در تداوم انقلاب جمهوری اسلامی مردم، رهبری و ایدئولوژی سه عامل مهم ایفای نقش دارند که مردم بر پایه دین انقلاب را محقق و دل در گرو رهبری دارند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه الغدیر استان یزد اظهار داشت:  با فکر انقلابی به مردم خدمت کنیم تا فردا روزی شرمنده شهدا و امام شهدا نشویم.

وی افزود: در انتخابات 88 و بعد از آن فتنه ای که شکل گفت نفوذ دشمن در کشور بیداد میکرد و عناصر وابسته به آنان نیز با ایجاد جوی ناآرام کشور را به ورطه نابودی کشانند که خوشبختانه با تدابیر و هوشمندی رهبری و بصیرت و آگاهی مردم همیشه در صحنه این توطئه ها خنثی و دشمنان به خوبی هویت خود را آشکار کردند.

حجت الاسلام والمسلمین گندمی ادامه داد: مردم در نهم دیماه بعد از هشت ماه آشوب در مملکت خود وارد میدان شدند و منتظر دستور مسئولین نشدند و معنای واقعی یک فرد انقلابی را به همگان نشان دادند.

وی افزود: انقلاب اسلامی دشمن زیاد دارد و به واسطه قدرتی که در منطقه و جهان دارد هر روز باید منتظر فتنه جدیدی باشیم بنابراین باید بصیرت و آگاهی خود را افزایش و گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب باشیم.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه الغدیر استان یزد رمز جاودانگی جمهوری اسلامی ایران را انقلابی بودن مسئولین و مردم بیان و خاطر نشان کرد: اگر در همه کارها انقلابی عمل کنیم و پیرو خط و مشی رهبری قدم برداریم انقلابمان تداوم خواهد داشت.

 

انتهای خبر/09

ارسال نظر
captcha